potravinářství
Mars Wrigley Confectionery
Aktuální projekt (2017 – dosud)
- Media relations.
- Strategické poradenství a konzultační služby.
- Mediální tréninky.
- Krizová připravenost a konzultace v oblasti krizového managementu.
Minerální prameny
www.mineralni-prameny.info
Aktuální projekt (2017 – dosud)
- PR podpora minerálních vod z přírodního léčivého zdroje Magnesia Extra a Mlýnský pramen.
- Media relations v oblasti zdravého životního stylu s důrazem na pitný režim.
AquaLife Institute
www.aqualifeinstitute.cz
Aktuální projekt
- PR podpora osvětově edukačního projektu zaměřeného na výživu a zdraví.
- Media relations v oblasti zdravého životního stylu s důrazem na pitný režim.
- Strategické poradenství a konzultační služby.
Natelo (Kofola)
www.natelo37.com
Realizovaný projekt (2012 – 2014)
- Nutriční poradenství a PR podpora hřejivých nápojů Natelo.
Nutricia/Nutrilon
www.nutriklub.cz
Realizovaný projekt (2012 – 2014)
- PR podpora batolecích mlék
- Media relations
- Realizace průzkumů, spolupráce s odborníky
- Konzultační činnost v oblasti zdravého životního stylu dětí
Svaz pěstitelů a zpracovatelů olejnin
www.olejnadzlato.cz
Aktuální projekt (2012 – dosud)
- PR podpora projektu Řepkový olej – olej nad zlato, zaměřeného na osvětu v oblasti zdravotní prospěšnosti konzumace řepkového oleje.
Royal Canin
http://www.royalcanin.cz/
Realizovaný projekt (2011 – 2014)
- Konzultantská činnost v oblasti krizového managementu a krizové komunikace
- Komunikační podpora v oblasti výživy psů a koček
- Mediální tréninky
Nutricia, Hami
http://www.nutricia.cz
Realizovaný projekt (2010 – 2014)
- PR podpora projektů na podporu zdravého životního stylu dětí
- komunikační podpora kojenecké výživy Hami
- media relations (tiskové konference, tiskové zprávy)
- realizace a vyhodnocování průzkumů, spolupráce s odborníky
- spolupráce na realizaci projektu sociální odpovědnosti (e-learning a skripta pro střední zdravotní personál, edukační materiály pro rodiče)
Happy Snack
http://www.happysnack.cz
Aktuální projekt (od roku 2009)
- Mediální a koordinační podpora aktivit v oblasti zdravého životního stylu včetně propagačních materiálů pro veřejnost.
- Podpora komunikačních projektů v oblasti zdravé výživy dětí
- Internetová podpora, konzultační služby, monitoring tisku.
Fórum zdravé výživy
http://www.fzv.cz
Aktuální projekt (od roku 2000)
- Komplexní podpora činnosti projektu
- Mediální a koordinační podpora aktivit v oblasti zdravého životního stylu včetně propagačních materiálů pro veřejnost.
- Internetová podpora, konzultační služby, monitoring tisku.
Výživa dětí
http://www.vyzivadeti.cz
Aktuální projekt (od roku 2005)
- Osvětově-edukační projekt v oblasti preventivního poradenství zdravé výživy a správného životního stylu dětí.
- Bezplatná poradenská činnost pro laickou i odbornou veřejnost, poradenství nutričních terapeutek, lékařů a odborníků na výživu na informační lince a v on-line poradnách, vzdělávání veřejnosti (zajištění besed pro rodiče na téma správné výživy).
- Organizace projektů pro odborníky (cyklus konferencí pro zdravotní sestry z ordinací praktických dětských lékařů, informační zásilka v oblasti dětské výživy pro praktické dětské lékaře apod.).
- Koordinace projektů pro školy (příprava a distribuce edukačních materiálů pro výuku průřezového předmětu Výživa a zdraví).
- Media relations – příprava pravidelných tiskových setkání na vybraná témata z oblasti zdravé výživy a správného životního stylu dětí, spolupráce na přípravě článků, odpovědi na dotazy čtenářů.
Rama (Unilever)
http://www.mojerama.cz
(2005 – 2013)
- Podpora výrobků značky Rama, uvádění nových výrobků na trh.
- Media relations.
- Soutěže a akce pro spotřebitele, projekty zaměřené na školní mládež a rodiny.
- Internetová podpora, konzultační služby, krizová připravenost, monitoring tisku.
Flora, Flora pro.activ (Unilever)
http://www.flora.cz
http://www.floraproactiv.cz
(2000 – 2013)
- Dlouhodobá PR podpora značky rostlinných tuků pro zdravé srdce, uvádění nových výrobků na trh.
- Media relations (tiskové konference, tiskové zprávy, kontaktní centrum, zdravé recepty, odpovědny odborníků, média tréninky), průběžná komunikace s lékařskou veřejností (prezentace na konferencích a kongresech, doprovodné programy, komunikace a podpora společných projektů, spolupráce s odbornými společnostmi), akce pro spotřebitele (průzkumy, edukace, interaktivní akce).
- Vzdělávání veřejnosti v oblasti zdravého životního stylu, poradenské služby nutričních terapeutek.
- Příprava, tisk a distribuce informačních materiálů.
- Koordinace aktivit na Slovensku ve spolupráci s partnerskou PR agenturou.
- Internetová podpora aktivit včetně interaktivních nástrojů.
- Konzultační služby, speciální tréninky, krizová připravenost, monitoring.
Danone
Realizovaný projekt (2000, 2001)
- Informační kampaň – představení produktů/zdravotních výhod výrobků Activia a Actimel odborné veřejnosti.
- Media relations.
Vitalital.cz
Realizovaný projekt (2001)
- Příprava a spuštění internetového portálu zaměřeného na ženy – obsahový koncept.
Opavia
Realizovaný projekt (2002)
- Uvedení řady Bebe na trh, media relations, komunikace výživových výhod odborné veřejnosti.
Korunní (Alphaduct)
Realizovaný projekt (2003)
- Media relations – představení minerálek s vyváženou hladinou minerálů.
Knorr (Unilever)
Realizovaný projekt (2003, 2007)
- PR podpora při uvedení nové řady polévek na trh.
- Media relations, prezentace produktů spotřebitelům v rámci speciálních akcí, monitoring tisku, krizová připravenost.
Deli (Nestlé)
Realizovaný projekt (2004)
- Media relations – relaunch.
KFC
Realizovaný projekt (2006)
- Cílená komunikace s médii zaměřená na problematiku ptačí chřipky.
Hera Sobotní škola pečení
http://www.skolapeceni.cz
Realizovaný projekt (2007)
- PR podpora dlouhodobého charitativního projektu.
- Cílená komunikace s médii.
- Soutěže a akce pro spotřebitele.
- Internetová podpora, konzultační služby, monitoring tisku.
Bertolli (Unilever)
http://www.bertolli.cz
Realizovaný projekt (2003-2007)
- Komplexní dlouhodobá PR podpora olivových olejů a rostlinného tuku značky Bertolli.
- Media relations.
- Bertolli kuchařská akademie (ve spolupráci s Asociací kuchařů a cukrářů) – organizace a PR podpora moderních kurzů vaření se špičkovými kuchaři.
- Internetová podpora, konzultační služby, speciální tréninky, krizová připravenost, monitoring tisku.
Nestlé
http://www.nestlefs.cz
http://www.chrest.cz
Realizovaný projekt (2008)
- Informační kampaň na téma chřest, jeho prospěšné účinky a kulinářské využití.
- Media relations.
- Spolupráce s odborníky na výživu a s profesionálními kuchaři.
- Příprava a spuštění internetového portálu.
- Monitoring tisku.
Mabroc
Realizovaný projekt (2008)
- Media relations (tisková konference).
- Konzultační činnost, monitoring tisku.
Potravinářská komora
Realizovaný projekt (2001, 2006 – 2014)
- Cílená komunikace s médii – tiskové konference.
- Konzultantská činnost v oblasti „corporate identity“.
- Koordinační a konzultantská činnost aktivit v oblasti obezity.
- Komunikační podpora projektu GDA – dobrovolné značení potravin.
Relax, Kubík, River (Maspex)
Realizovaný projekt (od roku 2009)
- Komplexní PR podpora výrobků značky Relax, Kubík a River, uvádění nových výrobků na trh.
- Media relations (tiskové konference, tiskové zprávy, informační materiály).
- Internetová podpora, konzultační služby, speciální tréninky, krizová připravenost, monitoring tisku.
Hellmann´s (Unilever)
http://www.hellmanns.cz
Realizovaný projekt 2003 – 2009
- PR podpora majonéz a tatarských omáček.
- PR podpora produktů značky Hellmann´s, uvádění nových produktů na trh.
- Spolupráce s profesionálními kuchaři, organizace kurzů vaření Hellmann´s kuchařská akademie, příprava kuchařky Hellmann´s.
- Krizová připravenost, monitoring tisku.
kosmetika
Dove (Unilever)
http://www.mild.cz
Realizovaný projekt (2004-2009)
- Příprava a realizace odborného programu M.I.L.D (Medical Information Link from Dove) určeného pro dermatology a pediatry v Čechách a na Slovensku.
- Koordinace lokálních projektů a výzkumných studií, komunikace výsledků.
- Distribuce pravidelných informačních zásilek lékařům zapojeným do projektu – prezentace aktuálních poznatků, představování nových výrobků.
- Internetová podpora, konzultační činnost.
La Chèvre, Le Chaton (Kosmetika Capri)
Realizovaný projekt (2007)
- Komplexní PR podpora pleťové kosmetiky La Chèvre a Le Chaton, uvádění nových produktů na trh.
- Cílená komunikace s médii – tiskové konference, tiskové zprávy, informační materiály.
- Konzultační činnost, monitoring tisku.
Sunsilk (Unilever)
Realizovaný projekt (2003-2007)
- Komplexní PR podpora vlasové kosmetiky Sunsilk, uvádění nových produktů na trh.
- Cílená komunikace s médii – tiskové konference, tiskové zprávy, informační materiály.
- Akce pro spotřebitele – vlasové proměny, odborné konzultace, distribuce vzorků.
- Koordinované aktivity v rámci B2C projektu Na doma.
- Koordinace aktivit na Slovensku ve spolupráci s partnerskou PR agenturou.
- Konzultační činnost, monitoring tisku.
Timotei (Unilever)
http://www.timotei.cz
Realizovaný projekt (2007)
- PR podpora značky Timotei (vlasová kosmetika), uvádění nových produktů na trh.
- Cílená komunikace s médii – tiskové konference, tiskové zprávy, informační materiály.
- Konzultační služby, monitoring tisku.
O.B. (Johnson & Johnson)
Realizovaný projekt (2001-2004)
- Cílená komunikace s gynekology, společné projekty zaměřené na dospívající dívky
– Dny otevřených dveří u gynekologů.
- Osvětové a edukační aktivity pro spotřebitelky – zřízení a koordinace on-line odpovědny věnované problematice dospívání a reprodukčního zdraví.
- Media relations.
- Internetová podpora, konzultační činnost, monitoring, krizová připravenost.
farmacie / medicína / prevence
Merck Česká republika
www.merck.cz
Aktuální projekt
- PR podpora osvětové kampaně Make Sense.
- Media relations v oblasti prevence rakoviny hlavy a krku.
- Internetová podpora.
AquaLife Institute
www.aqualifeinstitute.cz
Aktuální projekt
- PR podpora osvětově edukačního projektu zaměřeného na výživu a zdraví.
- Media relations v oblasti zdravého životního stylu s důrazem na pitný režim.
- Strategické poradenství a konzultační služby.
Česká stomatologická komora
www.dent.cz
Aktuální projekt (2015 – dosud)
- PR podpora kampaně Světový den ústního zdraví.
- Media relations v oblasti prevence dentálních onemocnění.
Česká angiologická společnost
Aktuální projekt (2015 – dosud)
- Strategické poradenství a medializace
Dr. Max
www.drmax.cz
Realizovaný projekt (2013 – 2015)
- Kompletní PR podpora zaměřená na komunikaci se zákazníky (zejména seniory a maminkami) a edukační programy pro média.
Všeobecná zdravotní pojišťovna ČR
Realizovaný projekt (projekt byl ukončen 2014)
- Kompletní realizace včetně celostátní i regionální medializace osvětově edukačního projektu „Dny zdraví s VZP“, jehož cílem je poskytovat služby umožňující stanovit rizika kardiovaskulárních a dalších civilizačních onemocnění (měření hladiny cholesterolu, krevního tlaku, pulzu a množství tělesného tuku, diagnóza obezity, kontrola kožních znamének, odborné poradenství, doprovodný program pro děti).
- Příprava a organizace služeb zdravotně preventivního charakteru (laboratorní měření, poradenství zdravého životního stylu) v rámci akcí „Středy na Floře pro zdraví“.
- Zajištění nutričního poradenství v rámci akcí „Běchovický běh“.
GEHE Pharma Praha
http://www.gehe.cz/
Realizovaný projekt (2011)
- Kompletní realizace osvětově edukačního projektu farmaceutické společnosti GEHE a sdružení lékáren Valunio, jehož cílem bylo upozornit veřejnost na závažnost problému a důležitost prevence srdečně cévních onemocnění (v rámci projektu probíhalo měření hladiny cholesterolu a krevního tlaku, odborné poradenství).
- Celostátní a regionální medializace projektu (tisková konference, tiskové zprávy, cílená komunikace s médii, příprava podkladů pro rozhlasové a televizní rozhovory).
Institut klinické a experimentální medicíny
Realizovaný projekt (2005, 2010 – 2013)
- Media relations v oboru kardiologie
- Projekt manažerského a mediálních vzdělávání
Otrivin Baby Care (Novartis Consumer Health)
Realizovaný projekt (2009)
- PR podpora řady přípravků pro péči o ucpaný dětský nosík.
- Media relations.
- Konzultační činnost, krizová připravenost, monitoring tisku.
Léčiva
Realizovaný projekt (2000)
- Návrh a realizace komunikační části projektu zaměřeného na podporu neziskové organizace.
- Media relations, koordinace projektu.
- Internetová podpora, pořádání prezentačních a společenských akcí.
Organon
Realizovaný projekt (2000-2002)
- Mediální činnost zaměřená na problematiku “mužského přechodu” a otázky fyzického i psychického zdraví muže s tím související.
- PR podpora v oblasti neplodnosti.
- Podpora uvedení nových výrobků na trh, cílená komunikace s médii a spotřebiteli, internetová podpora.
Eli Lilly
Realizovaný projekt (2002)
- Media relations v oblasti premenstruačního syndromu (PMS).
IZIP
http://www.izip.cz
Realizovaný projekt (2002-2003)
- PR podpora projektu zavádění internetových zdravotních knížek.
- Pilotní etapa projektu – cílená komunikace s odbornou veřejností (individuální návštěvy, představení projektu na seminářích a konferencích).
- Cílená komunikace s médii – celorepublikové tiskové konference, lokální tisková setkání, tiskové zprávy, poskytování podkladů a odborných stanovisek médiím, rozhlasové a TV rozhovory.
- Konzultační činnost, speciální tréninky, krizová připravenost, monitoring tisku, aktualizace webu.
Imumed
Realizovaný projekt (2003)
- Slavnostní otevření rekonstruovaných prostor Imunologického centra.
Rehabilitační klinika Malvazinky (Mediterra)
Realizovaný projekt (2003)
- Media relations u příležitosti otevření Rehabilitační kliniky Malvazinky, Praha.
Partnerství pro zdravé cévy
Realizovaný projekt (2002-2004)
- Příprava a realizace přednáškového cyklu pro zdravotní sestry o rizicích kardiovaskulárních onemocnění.
Schering-Plough U.S.
Realizovaný projekt (2004)
- Tiskové setkání pro vybraná evropská média na téma Crohnovy nemoci a možností léčby u příležitosti 12. Evropského gastroenterologického kongresu – media relations, příprava podkladů, koordinace.
Nadační fond Janssen-Cilag
Realizovaný projekt (2003-2005)
- Media relations v souvislosti s vyhlašováním cen nadačního fondu.
Risperdal (Janssen-Cilag)
Realizovaný projekt (2004-2005)
- PR podpora přípravku pro léčbu schizofrenie.
- Cílená komunikace s médii, průběžná komunikace s odborníky a pacienty.
- Konzultační a poradenská činnost, krizová komunikace.
Topamax (Janssen-Cilag)
http://www.prevencemigreny.cz
Realizovaný projekt (2004-2006)
- PR podpora přípravku pro preventivní léčbu migrény.
- Media relations s důrazem na tiskové konference, tiskové zprávy, stanoviska odborníků, diskuze s odborníky v rozhlase a TV.
- Průběžná komunikace s odborníky – prezentace v rámci odborných akcí a v odborných periodikách.
- Osvětové aktivity pro veřejnost (populárně-naučný film o léčbě migrény).
- Konzultační a poradenská činnost, krizová komunikace, monitoring tisku.
Atlas Trade, laboratoř Gen-Trend
Realizovaný projekt (2007)
- PR podpora diagnostiky infekčnosti klíšťat.
- Cílená komunikace s médii (tiskové zprávy, stanoviska odborníků), monitoring tisku.
- Konzultační činnost, krizová komunikace.
Centrum zdravé vlasy
http://www.czv.cz
Realizovaný projekt (2002-2004, 2008, 2009)
- PR podpora léčivého šamponu proti lupům.
- PR podpora roztoku k léčbě androgenně podmíněné alopecie.
- Media relations.
- Průběžná komunikace s dermatology.
- Edukační a poradenské aktivity pro veřejnost – zřízení, koordinace činnosti a medializace specializované ambulance „Centrum zdravé vlasy“.
- Internetová podpora – zřízení a aktualizace stránek www.doktorvlas.cz.
- Relaunch internetových stránek www.czv.cz.
- Konzultační činnost, speciální tréninky, krizová připravenost, monitoring tisku.
Imodium, Imodium Plus (Janssen-Cilag)
Realizovaný projekt (2002, 2006, 2008, 2009)
- PR podpora přípravků pro léčbu průjmových onemocnění.
- Media relations.
- Cílená komunikace s médii (tiskové konference, tiskové zprávy, stanoviska odborníků), edukační a poradenské aktivity pro veřejnost, monitoring tisku.
Gyno-Pevaryl, Gyno-Pevaryl Combi (Johnson & Johnson)
Realizovaný projekt (2009)
- PR podpora léčby vaginálních mykóz.
- Media relations.
Respektujeme názor a rozhodnutí našich klientů a uvádíme jen ty, kteří souhlasili se zveřejněním naší spolupráce.