Vztahy se sdělovacími prostředky
Základním stavebním kamenem kvalitní komunikace je orientace v aktuální situaci a potřebách médií, které se v dnešní době rychle vyvíjí a mění. Znalost místního mediálního prostředí a dlouhodobé zkušenosti s jednotlivými médii jsou předpokladem vytváření pozitivního mediálního obrazu klienta. Monitorujeme, jakými tématy se zabývají jednotlivá média a která sdělení pro ně mohou být zajímavá.
Spolupráce s médii může mít formu:
- tiskové informace nebo tiskové zprávy od nápadu po monitoring
- tiskové konference od A do Z, zahrnuje:
- návrh programu a obsahu
- zajištění mluvčích
- výběr a pozvání relevantních novinářů
- přípravu kompletních tiskových materiálů v úzké spolupráci s mluvčími & klientem
- distribuci materiálů médiím
- komplexní technické zajištění tiskové konference
- moderování
- přípravu účastníků (mediální tréninky)
- koordinaci průběhu akce
- následnou koordinaci mediálního pokrytí
- monitorování médií, vyhodnocení mediálního dopadu
- kulatého stolu pro média
- pracovního setkání s novináři
- dojednaného exkluzivního rozhovoru
- individuálních rozhovorů
- exkluzivního materiálu
- psaní komplexních textů pro advertoriály