Vztahy se sdělovacími prostředky

Vztahy se sdělovacími prostředky

Vztahy se sdělovacími prostředky

Základním stavebním kamenem kvalitní komunikace je orientace v aktuální situaci a potřebách médií, které se v dnešní době rychle vyvíjí a mění. Znalost místního mediálního prostředí a dlouhodobé zkušenosti s jednotlivými médii jsou předpokladem vytváření pozitivního mediálního obrazu klienta. Monitorujeme, jakými tématy se zabývají jednotlivá média a která sdělení pro ně mohou být zajímavá.

Spolupráce s médii může mít formu:

  • tiskové informace nebo tiskové zprávy od nápadu po monitoring
  • tiskové konference od A do Z, zahrnuje:
    • návrh programu a obsahu
    • zajištění mluvčích
    • výběr a pozvání relevantních novinářů
    • přípravu kompletních tiskových materiálů v úzké spolupráci s mluvčími & klientem
    • distribuci materiálů médiím
    • komplexní technické zajištění tiskové konference
    • moderování
    • přípravu účastníků (mediální tréninky)
    • koordinaci průběhu akce
    • následnou koordinaci mediálního pokrytí
    • monitorování médií, vyhodnocení mediálního dopadu
  • kulatého stolu pro média
  • pracovního setkání s novináři
  • dojednaného exkluzivního rozhovoru
  • individuálních rozhovorů
  • exkluzivního materiálu
  • psaní komplexních textů pro advertoriály