Díky mnohaleté praxi, příležitostí být u originálních projektů, bohatým zkušenostem a každodennímu kontaktu s mediálním prostředním dokážeme namířit svoji energii, nápady, kreativitu a chuť spolupracovat tím správným směrem.
Dobré jméno firmy je předpokladem k získání a poté udržení důvěry akcionářů, zákazníků i zaměstnanců. Pozitivní vnímání firmy je ovlivněno nejen tradicí a podnikatelskou strategií, ale i způsobem prezentace jednotlivých aktivit.
Při všech činnostech může dojít vlastním pochybením nebo v důsledku vnějších okolností k situacím, které mohou negativně ovlivnit důvěryhodnost firmy nebo produktu.
Vystupovat na veřejnosti je nezbytnou dovedností každého úspěšného manažera. Významnou roli zde hraje nadání, ale řadu dovedností a praktických zkušeností lze získat kvalitním mediálním tréninkem.
Pro naše klienty pomáháme připravovat monitoring médií šitý na míru s detailní znalostí potřeb a budoucího využití.
Komunikace se zaměstnanci je důležitou součástí integrované komunikace. Zaměstnanci jsou významnou cílovou komunikační skupinou, protože bývají hlavním zdrojem prosperity firem.
Na velké akce jsou specializované agentury, rádi pomůžeme najít ty nejvhodnější pro vaše potřeby.
Základním stavebním kamenem kvalitní komunikace je orientace v aktuální situaci a potřebách médií, která se v dnešní době rychle vyvíjí a mění.
Víme, jak je důležité znásobit účinky komunikovaných sdělení a přímá komunikace s cílovými skupinami.
I v dnešní elektronické době mají tištěné materiály svůj význam. Obzvlášť jsou-li originální, kvalitní a hodnotné.
Po pečlivém studiu informací i vašeho zadání, odsouhlasení hlavních cílů a ověření společného naladění připravíme plán s kreativním přístupem a vhodně zakomponujeme PR aktivity do 360ti stupňové komunikace vaší firmy, výrobku nebo služby.